Heb jij vragen over de Mijn Eetmeter app of een ander onderdeel van Mijn Voedingscentrum? Kijk eerst of je vraag bij de veelgestelde vragen staat. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact op via het contactformulier.
Vragen, opmerkingen of fouten kun je sturen via het contactformulier in de app via 'Help'.
Foutje gezien, mis je een product of werkt de app niet goed? Stuur een mail naar zwangerhap@voedingscentrum.nl
Een vraag over je bestelling? De klantenservice van de webshop staat voor je klaar.
Alle informatie die wij hebben, vind je op onze site. We kunnen helaas geen persoonlijke adviezen geven.
Ben je op zoek naar persoonlijk voedingsadvies, dan kun je naar een diëtist of een gewichtsconsulent gaan. Meer informatie en zoek persoonlijke begeleiding.
Journalisten kunnen terecht op onze perspagina of stel je persvraag direct aan onze woordvoerders.
Vragen over e-learning kun je álleen via de mail stellen via leeromgeving@voedingscentrum.nl
Bekijk eerst of het antwoord op je vraag te vinden is bij de veelgestelde vragen. Daar vind je bijvoorbeeld meer informatie over registratie en accreditatiepunten. Het toekennen van de accreditatiepunten na het voltooien van de e-learning kan tot 6 weken duren.
Vragen van diëtisten, artsen en andere professionals beantwoorden we via de mail. Mail naar professionals@voedingscentrum.nl of vul het contactformulier voor professionals in.
Op maandag tussen 13.00 en 17.00 uur en donderdag tussen 10.00 en 13.00 uur is er een speciaal professionals-spreekuur. Je kunt dan je vraag stellen via de chatfunctie op de site voor professionals of bellen naar 070 306 88 10.
Ons secretariaat is elke dag bereikbaar tussen 9.00 - 17.00 via 070 306 88 80
Rechtsvorm: Stichting Bedrijfsnaam: Stichting Voedingscentrum Nederland KvK nummer: 41159550 BTW nummer: NL 009535536 B 01 Het Voedingscentrum heeft een ANBI-status.